facebook

▼ WALKING PROGRAM

WALKING PROGRAM: AZ ÖRÖMTELI GYALOGLÁS

Az olasz walking iskola (IWS) 2006-ban alakult azzal a céllal, hogy előremozdítsa, hirdesse a Walking Program módszertanát és létrehozzon egy egységes didaktikát a tudományban.

Trapani il Walking Program® “örömet találni a gyaloglásban”

A program célja, lényege:
kardiovaszkuláris gyakorlatok, aktív alsó izommozgások, izmok tonizálása a felsőtesten és a hasizomban, kalória- és zsírégetés

 

     

 

A Walking Program ® egy teljesen új, komplex edzésprogram,  amely a fitness és sport világából ismert kiváló szakemberek tapasztalatai alapján született. A Walking Program ® sokoldalúságának köszönhetően  a gyakorlatok könnyen, lépésről lépésre elsajátíthatóak, ezért nyugodt szívvel ajánljuk minden korosztály számára. Sajátságos jellemzői miatt fitness és wellness szempontból is jól alkalmazható az egészség megőrzésére, a test karbantartására.  Segít egyesíteni a fogyasztó programokat, rendszerezi az edzést, mint bemelegítést. Ugyanakkor atlétikai mozgás is felfedezhető a Walking programban.  Jó még: rehabilitációra, post traumatikus és post fizioterápiás célokra és korrelációs betegségnél megelőzésre is.

A zene és a feladatok közötti szoros kapocs alakítja az egyszerű sétálást/gyaloglást és a csoportos gyakorlatokat.  Egy megnyerő és lelkesítő edzésprogram, ami arra ösztönzi az edzőt, hogy csoportokat alakítson ki, biztos technikákat és koreográfiát  használva.  Walking Program ® egy helyes és igaz irány  a folyamatosan fejlődő fitness világában.  Egy új edzésmódszer, amely képes a megújulásra. A sémák lehetőséget adnak az edzésben résztvevőknek arra, hogy egy erősen aktív, mozgásos edzést végezzenek, ami ráadásul igen szórakoztató is.

A WALKING PROGRAM egy kardiovaszkuláris edzés, egy csoportot összehozó, szórakoztató, élvezetes edzésforma. Innovatív ötlet, hisz egy olyan mechanikus padon végezzük a mozgást, ami engedi, hogy  saját magunk diktáljuk a tempót a szalagon, nem pedig követve a futópad mozgását, így az edzésünk sokkal hatásosabb és intenzívebb.

A program tehát a gyalogláson alapul, kiegészítve kis szakaszokban rövid futásokkal, és gimnasztikai gyakorlatokkal.
Ez a mozgásfajta bárki által elsajátítható. Bármilyen életkorban, bármilyen edzettségi szinten is van az egyén, hiszen az alapjául szolgáló mozgás nem más, mint a GYALOGLÁS


„Fontos, hogy, ne veszítsük el a kedvünket a gyaloglásban.  Én, sétálva minden nap, elérek egy jóléti állapotot és magam mögött hagyom a rossz dolgokat, minden rosszat.  A legjobb gondolataim gyaloglás közben születnek, és nem ismerek olyan erős gondolatot, ami ne szállna el egy gyaloglás közben. Ha megállok, kezdem rosszul érezni magam, de elég csak folytatni a gyaloglást és minden rendben lesz.”  

(Soren Kierkegaard - Lettere a Jette)

FB-poszt_2_ÚJ.png

 

null2.jpg4.jpg

  Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat
délelőtti
09:00
09:00
Klári
Klári
 
 
délutáni
18:00
18:00
18:00
18:00
18:00
Ági
Klári
Ági
Klári
Klári
 
 
 
 
 
19:00
19:00
19:00
Ági
Klári
Ági